Bra dag!

Fint väder i dag också. Det blev årets andra bad tillsammans med mamma, Fia, Leia och Ronja i Hamvik. Jätteskönt!!!

Efter badet gick vi förbi Skotten och köpte glass, efteråt ville Leia tacka GB-glassgubben (eller hångla upp honom, jag vet inte riktigt vilket;-))



Kvällen tillbringades på Björsta för agilityträning med sheltiesarna. Vi byggde en agilitybana, typ klass I. Först ut för min del var Himla och jag är sååååå lycklig, nöjd och glad!!! Hon kändes så fin och gjorde precis vad jag sa åt henne, inget vimsande...♥ Och vilka kf på balansen:) Övning ger färdighet!

Winnie och Wilda skötte sig också bra, de "stora" tjejerna kan ju agility nu;-)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0