London

I dag (läs måndag) har jag jobbat, var tvungen att gå in och göra lönerna! Sedan var det lite annat som var nödvändigt att ta tag i på semestern...

Men helgen tillbringades i London♥.
I fredags var vi på Harrod´s där jag bjöd Micke på middag♥. Jag åt lammkotletter med rostad potatis och rött vin, såååå gott!

Här är kvitto på kalaset;-)


Dessutom hade vi plats; 23-mitt turtal!

Så klart blev det lite shopping också, mest presenter men även en börs till mig själv. Vad är det som är så kul med tomma plånböcker???

Efteråt gick vi till Trafalgar, där var det fest för Canada, riktigt skoj!






Cool flaskpost!

Sedan blev det förstås en tur till bästa favvopuben; Silver Cross :)







Lördagen spenderades på Oxford street för mera shopping! Dessutom hamnade vi mitt i en pridefestival:)





Jennyhumor;-)



På kvällen var vi på Wembely och kollade på Take That, konstaterade att vi inte kunde speciellt många låtar...Men vilket otroligt drag, skithäftigt!!! Det var inte många "fjortisar" utan mer hela familjer. Förband var Pet Shop boys, jättebra föreställning det med!

Men absolut tokbäst var ju förstås Robbie Williams, vilken entertainer!!! (Let me entertain you:))

Söndagen bjöd på båttur och en lugn stund i St: James´s park ♥





Micke ♥





Kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0