Linköping klass I

I går var jag och Linda i Linköping och tävlade med nybörjarna Himla och Dennis.

Först ut var agilityklassen, Himla kändes riktigt fin men drog på sig en vägran när hon trodde hon skulle rakt fram efter gungan;-) Sedan blev det fel i slalom och vi fick ta om...

Måste träna balanshindrena mycket mera, hon var väldigt osäker på balansens nedfart...

Men bara att ta sig runt kändes som en stor seger!!! Här är loppet;




Till hopploppet hade jag bestämt mig, nu skulle vi nolla;-)
Och ta mig tusan, det gjorde vi också, på en snabb tid (0,5 sekund upp till den som vann), tog en tredje placering och en PINNE :) Loppet kommer här;



Dennis gjorde också ett jättefint hopplopp, endast 5 fel i slalom! Bästa Winnieungarna♥♥

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0