Knivsta

I tisdags var jag på agilitytävling i Knivsta med Wilda och Winnie. Dessutom hade jag fått
 äran att få låna med mig Lovis ♥

Banorna var jättesvåra, bland de svåraste jag tävlat på under 19 års tid...

I agilityklassen var det 3 svårigheter, bla slalomingången som var krånglig men Wilda diskade sig redan efter hinder 3 när hon tog balansbommen i stället för ett hopphinder:( Lovis klarade den svårigheten och var väldigt följsam:) Men så var det då slalomingången...Mission impossible...

Det blev disk för båda småtjejerna med typ 70 % av övriga startfältet.

Winnie fick jag runt banan men 19,81 fel varav 14 av dom var tidsfel...Det blev vägran på ett hinder som vi fick springa tillbaka och ta om och dessutom blev hon rädd för gungan och därmed också på tunneln efter...Men runt kom vi och det resulterade i en 7:e plats och vår första SM-pinne!!! Galet roligt:)

I hoppklassen låg det en makarontunnel 0,5 meter från slalomens slut, gissa hur många hundar som gick ur slalom och tog tunneln!!! Det gjorde alla mina 3 tjejer också:( Resten av banan var jättefin!

Dessutom hade jag trevligt sällskap av Lovisa och så hann Elin fota Himla med pappa Vind! Det blev så här fint;



Bästa blå ♥

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anette Andersson

Oh så fina!!!!

2011-08-05 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0