Kista

I går var vi i Kista och tävlade agility för sista gången i år:( Ska bli skönt med lite "lediga" helger framöver men känner jag mig själv rätt så kommer det inte ta alltför lång tid innan jag blir rastlös...Ännu har agilityabstinensdepressionen dock inte slagit till!

Linda lånade Wilda i agilityklassen och det kontaktfältet de får till på balansen var såååå grymt!!! Förrutom lite hoppande över balansbomen och fel tunnelöppning så var resten också toppen;-)
Hopploppet körde jag själv, Wilda fick en rivning och lite senare blev det disk...Nu laddar vi till Kistamässan i januari, våran favvotävling♥

Jag lånade Lovis i hopploppet, tyvärr missade vi sista pinnen i slalom annars var det ett riktigt bra lopp:) Tack för lånet av bästa Lovis♥

Winnie skötte sig som vanligt exemplariskt:) Hon är för duktig, min stjärna♥.
I agilityklassen fick vi tyvärr en vägran på slalom, utan den hade vi klarat referenstiden och kommit 5:a...Om inte om, ni vet;-)



Hopploppet nollade vi, förrutom lite tidsfel...Bra känsla som vi tar med oss till nästa år!!!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0