Kurs

Himla och jag har gått kurs för Annica Aller under två torsdagskvällar. Första gången var jag så sjuk så jag knappt kunde stå på benen och Himla kände av det och var osäker när jag visade som en kratta, bara stod och hostade:(

I går hade vi avslutning och får jag säga det själv så briljerade vi ;-)
Vi var ett team och med coachning ökade vi på självförtoendet och därmed också farten! Det kändes såååå bra!!!

Himla ♥

Annica visade också blindbyten och jag provade på för första gången, jäklar vad roligt det var:) Det är nog som hon säger, gör man bra byten blir det bra vare sig det är framför-, bakom- eller blindbyten!

Saker att tänka på framöver;
-Jobba nära, följ med vid tunnlar!
-Följ med tills hunden hoppar, är inne i tunnel etc...
-Var tydlig!
-Förbered svängen!
-Visa vägen, var inte i vägen för hunden.
-Ha roligt:)

Jätteroligt, hoppas det blir mera tillfällen att få coachning av Annica framöver:)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0